ზუბუნი: განსხვავება გადახედვებს შორის
ხაზი 4: | ხაზი 4: | ||
მამაკაცის მოკლე [[ახალუხი]], საზამთრო სახელოებიანი და საზაფხულო უსახელო [[კაბა]]. გაწყობილი იყო გრეხილით. საყელო და საგულე მოქარგული ჰქონდა. იკვრებოდა ღილებით ან დედალ-მამალი [[ხრიკი]]თ, იგი ითვლებოდა მამაკაცის ტანსაცმლის - [[ჩაქურა]]ს ერთ-ერთ ელემენტად. ზუბუნს უწოდებდნენ ქალის ახალუხსაც (გურია, ლაზეთი, აჭარა, სამცხე-ჯავახეთი). | მამაკაცის მოკლე [[ახალუხი]], საზამთრო სახელოებიანი და საზაფხულო უსახელო [[კაბა]]. გაწყობილი იყო გრეხილით. საყელო და საგულე მოქარგული ჰქონდა. იკვრებოდა ღილებით ან დედალ-მამალი [[ხრიკი]]თ, იგი ითვლებოდა მამაკაცის ტანსაცმლის - [[ჩაქურა]]ს ერთ-ერთ ელემენტად. ზუბუნს უწოდებდნენ ქალის ახალუხსაც (გურია, ლაზეთი, აჭარა, სამცხე-ჯავახეთი). | ||
---- | ---- | ||
− | * <small>ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი, თბ. 2009, გვ.51</small> | + | * <small>ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.51</small> |
---- | ---- | ||
[[კატეგორია:ზ]] | [[კატეგორია:ზ]] |
მიმდინარე ცვლილება 09:38, 7 ივლისი 2024 მდგომარეობით
ზუბუნი
მამაკაცის მოკლე ახალუხი, საზამთრო სახელოებიანი და საზაფხულო უსახელო კაბა. გაწყობილი იყო გრეხილით. საყელო და საგულე მოქარგული ჰქონდა. იკვრებოდა ღილებით ან დედალ-მამალი ხრიკით, იგი ითვლებოდა მამაკაცის ტანსაცმლის - ჩაქურას ერთ-ერთ ელემენტად. ზუბუნს უწოდებდნენ ქალის ახალუხსაც (გურია, ლაზეთი, აჭარა, სამცხე-ჯავახეთი).
- ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.51