გადასვლა: ნავიგაცია, ძებნა

ულო: განსხვავება გადახედვებს შორის

 
ხაზი 1: ხაზი 1:
 
<big>'''ულო'''</big>
 
<big>'''ულო'''</big>
 
----
 
----
[[ძნა|ძნის]],  [[ხელეური|ხელეურის]] შესაკრავი დაგრეხილი წნელები ან ნედლი ნამჯა. დასავლეთ საქართველოში მის სანაცვლოდ დამოწმებულია ტერმინი საკრავი, საჭირობელი. ულო მზადდება როგორც პურის ნამჯის, ასევე ღომის ნედლი ღერებისაგან; პურის დაგრეხილი სარტყლები ძნის შესაკრავად (რაჭა). (სინ. საჭირობელი, საკრავი).
+
# [[ძნა|ძნის]],  [[ხელეური|ხელეურის]] შესაკრავი დაგრეხილი წნელები ან ნედლი ნამჯა. დასავლეთ საქართველოში მის სანაცვლოდ დამოწმებულია ტერმინი საკრავი, საჭირობელი. ულო მზადდება როგორც პურის ნამჯის, ასევე ღომის ნედლი ღერებისაგან;  
 +
# პურის დაგრეხილი სარტყლები ძნის შესაკრავად (რაჭა). (სინ. საჭირობელი, საკრავი).
 
----
 
----
 
* <small>ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.132</small>
 
* <small>ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.132</small>
ხაზი 7: ხაზი 8:
 
[[კატეგორია:უ]]
 
[[კატეგორია:უ]]
 
[[კატეგორია:მემინდვრეობა]]
 
[[კატეგორია:მემინდვრეობა]]
 +
[[კატეგორია:რაჭა]]

მიმდინარე ცვლილება 06:41, 19 აპრილი 2024 მდგომარეობით

ულო


  1. ძნის, ხელეურის შესაკრავი დაგრეხილი წნელები ან ნედლი ნამჯა. დასავლეთ საქართველოში მის სანაცვლოდ დამოწმებულია ტერმინი საკრავი, საჭირობელი. ულო მზადდება როგორც პურის ნამჯის, ასევე ღომის ნედლი ღერებისაგან;
  2. პურის დაგრეხილი სარტყლები ძნის შესაკრავად (რაჭა). (სინ. საჭირობელი, საკრავი).

  • ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.132