გადასვლა: ნავიგაცია, ძებნა

ზუბუნი: განსხვავება გადახედვებს შორის

 
ხაზი 4: ხაზი 4:
 
მამაკაცის მოკლე [[ახალუხი]], საზამთრო სახელოებიანი და საზაფხულო უსახელო [[კაბა]]. გაწყობილი იყო გრეხილით. საყელო და საგულე მოქარგული ჰქონდა. იკვრებოდა ღილებით ან დედალ-მამალი [[ხრიკი]]თ, იგი ითვლებოდა მამაკაცის ტანსაცმლის - [[ჩაქურა]]ს ერთ-ერთ ელემენტად. ზუბუნს უწოდებდნენ ქალის ახალუხსაც (გურია, ლაზეთი, აჭარა, სამცხე-ჯავახეთი).
 
მამაკაცის მოკლე [[ახალუხი]], საზამთრო სახელოებიანი და საზაფხულო უსახელო [[კაბა]]. გაწყობილი იყო გრეხილით. საყელო და საგულე მოქარგული ჰქონდა. იკვრებოდა ღილებით ან დედალ-მამალი [[ხრიკი]]თ, იგი ითვლებოდა მამაკაცის ტანსაცმლის - [[ჩაქურა]]ს ერთ-ერთ ელემენტად. ზუბუნს უწოდებდნენ ქალის ახალუხსაც (გურია, ლაზეთი, აჭარა, სამცხე-ჯავახეთი).
 
----
 
----
* <small>ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი, თბ. 2009, გვ.51</small>
+
* <small>ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.51</small>
 
----
 
----
 
[[კატეგორია:ზ]]
 
[[კატეგორია:ზ]]

მიმდინარე ცვლილება 09:38, 7 ივლისი 2024 მდგომარეობით

ზუბუნი

ზუბუნი


მამაკაცის მოკლე ახალუხი, საზამთრო სახელოებიანი და საზაფხულო უსახელო კაბა. გაწყობილი იყო გრეხილით. საყელო და საგულე მოქარგული ჰქონდა. იკვრებოდა ღილებით ან დედალ-მამალი ხრიკით, იგი ითვლებოდა მამაკაცის ტანსაცმლის - ჩაქურას ერთ-ერთ ელემენტად. ზუბუნს უწოდებდნენ ქალის ახალუხსაც (გურია, ლაზეთი, აჭარა, სამცხე-ჯავახეთი).


  • ქართული ეთნოლოგიური ლექსიკონი (მთ. რედაქტორი ს. ჭანტურიშვილი), თბ. 2009, გვ.51